9 Mayıs 2008 Cuma

# Çizimler # Drawing

Anne Aurası / The aura of a mother

Ne zamandır ne bir post yazdım ne de resim çizebildim. Birkaç gündür yaklaşan anneler günü sebebiyle anne olmasam da bir duygusal yoğunluğa girdiğimi hissediyorum. Biraz önce bu güne özel bir resim çizmeye karar verdim. Çizmeye başladığımda sol üst köşeden ilerleyen karalamalar beni bu çizime götürdü. Mouse ile çizdiğim için çok düzgün olmadı ama verdiği his hoşuma gitti. Bu resimde bir annenin aurasını ifade etmek istedim.

Tabi sevgili annemin, kayınvalidemin ve tüm annelerin anneler gününü de kutlamak isterim. Yazılacak anlatılacak ne kadar çok şey olsa da annelerin değerini anlatmaya yetmez. Dün bir gazetede okuduğum şu söz çok hoşuma gitti. Bir Rus atasözü imiş.

"Çocuğun parmağı acısa, annenin yüreği yanar."

Bu cümle annelik kavramını ne kadar güzel özetlemiş. Anneler herşeye layık ama onlara sorarsanız en büyük hediye çocuklarıdır. Bu yüzden, "tüm annelerin hayatı boyunca çocuklarına cismen ve ruhen hasret kalmaması" tek dileğimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder