5 Mayıs 2009 Salı

# Blog # şablon

Bir Yastıkta Şablonu


Merhabalar herkese, belki de yavaş yavaş usanmaya başladınız benden, vefasızlığımdan bilemiyorum. Sınavlarla geçen bir haftanın ardından haftasonu tatile gitmiştik biliyorsunuz. Çok güzeldi güzel olmasına ama daha geri dönmek için yola çıktığımızda başladı sıkıntılarım.

Anladım ki buralar, evim, işim, İstanbul beni sıkıyor panikletiyor. Yapacağım tonlarca işin ağırlığı altında eziliyorum ve sıkılıyorum. Geldiğimden beri aklım hep meşgul, için sıkkın.

Gelir gelmez ilk gördüğüm iş, Bir Yastıkta'nın şablonunun bozulduğuydu. Dünden beri uğraşıyorum fırsat buldukça, yeni bitirdim. Biraz farklı çalıştım bu sefer.

Gezmediğim blogların en eskisi bir haftalık, eskilerden başlayarak okumaya başladım ancak okuldan okuyamıyorum, internet felaket yavaş. Bir blogun açılması çok uzun sürüyor ve beni çıldırtıyor. Bu yüzden akşamları yavaş yavaş.

Bu yavaşlığa sebep olan şeylerin başında bloglarımızdaki widgetler geliyor ve özellikle flashlar, slaytlar açılmak bilmiyor. Litfen biraz sitenizi hafifletin yaz geliyor madem, onlar da incelsin. Ben de sitemdeki slaytları kaldıracağım. Bir de yazılara eklenen fotoların boyutları çok büyük olmasın.

Neden derseniz adsl hattınız kotalı ise kotalarınıza bakın diyorum. Bir kaç aydır kotalar inanılmaz doluyor ve ben farkında değilim ama kaç aydır aşıyormuşuz kotayı. Eskiden böyle değildi ama farkeden tek şey benim blogları okuldan değil de daha çok evden dolaşmam oldu. Ve hergün girdğim yüzlerce blogun ağırlığı kotalarımızı dolduruyor haberiniz ola.

Yazacak daha çok yazılarım, düşüncelerim, anlatacak şeylerim ve güzel resimlerim var ama, GeCe de zaman yok malesef. Neden günler bu kadar kısa, çok yoruluyorum ve yetişemeyeceğim diye paniklemekten sinirlerim bozuldu.

Bu stresin arasında blogcular arasında bir İstanbul Buluşması yapalım diyorum, belki de piknikli eğlenceli. Biraz kafa dağıtalım. Ne dersiniz?

33 yorum:

  1. haklısın .bende kotayı epey aşmışım bu ay.ben kaldırdım slaytları sayaçları ve bir kaç bşleyi daha .şimdi çok daha rahat açılıyor.
    haklısın inceltmek gerek blogları....
    stres yapma yetişirsin sen işlerine.maşallah demek istiyorum,çok beceriklisin...
    şu buluşmaya bizde geliriz ona göre

    YanıtlaSil
  2. Tatil sonrası bu sıkıntılar normal. Yazın Türkiye dönüşümde ben 15 gün kendime gelememiştim. Sen bir iki güne atlatırsın inşallah. İsteyerek değil belki ama yaşamak zorunda olduğumuz yerler bizi bunaltabiliyor. Ama ben bi İstanbul'da olsaydım, offf offf..........

    YanıtlaSil
  3. istanbul çok bir şehir gerçekten.. bazen bende inanılmaz sıkılıyorum bunalıyorum ama sonra düşünüyorum da ben sanırım istanbul'un dışında başka bir şehirde yaşayamam ( yaşasamda ora Bodrum olurdu heralde :) Nezaman şehir dışına çıksam insanların yavaşlığı sakinliği beni bunaltıyor herşeyi çabuk çabuk yapmak istiyorum, istanbulun bize alıştırdığı bişey bu sanırım...ve bu sıkıntı, buhran da havalardan olsa gerek... aynı şeyi bugün nalan'da da okudum, kesin havalardan...buluşmaya bende çok isterim gelmek...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gece vallahi seni okuyunca ben de bunaldım yahu.Bizim beyanname zamanında ki yoğunluk nasılsa sende şu sıralar aynı durumdasın demek ki.Buluşma olayına ise İstanbul'da olursam katılmak isterim doğrusu.Biz bir süre tası tarağı toplayıp İstanbul dışına kaçmak istiyoruz.
    Sevgiler kardeşime...

    YanıtlaSil
  5. Yoğunluk bunaltmış seni gerçekten.Kolay gelsin.Önerilerini de dikkate alacağım ben de hiç dikkat etmemiştim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. gece,aynı beni anlatmışsın,gün yetmiyor,şu sıralar birazcık hafifledim,blogların ağırlığı konusunda çok haklısın,bloglar hafiflesin diyenlerdenim bende...çalışmanın güzel yanı;sonunda dinlenmenin olması...

    YanıtlaSil
  7. inşallah güzel geçmiştir haftasonun.kotayı doldurma konusunda çok haklısın.ve bir inşallahta piknikli günlerinizi gerçekleştirmeniz için.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Şablon güzel olmuş.Yine de maşaallahın var seninde.Stres yapma bence.herşeye mümkün olduğunca yetişmeye çalışıyoruz elimizden fazlası geldiğince. Bir piknik olayı iyi fikir bence.Doğa,açık hava sana yine enerji depolatır.

    YanıtlaSil
  9. Bir Yastıkta'nın şablonu harika olmuş canım, ellerine sağlık...
    Blog buluşması fikri çok güzel, bunu en kısa zamanda organize etmek lazım... Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Gece,

    Günümüz insanı zaman fakiri.Ne kadar çok vakit olsa okadar çok yetişecek iş var.Sıkılmak bunalmak panik yapmak sadece seni yorar gerer.Aman gece'ciğim sen bize lazımsın lütfen biraz rahat ol.Yetiştiği kadar, olduğu kadar ........değilmi ama.

    İstanbul buluşmasına Ankara'lılarda davetlimi? Hafta sonu olursa gelmek isterim
    elbette :)

    Sevgilerimle*

    YanıtlaSil
  11. Ben de kotayı niye aşıyorum bişey de indirmiyorum ki diyordum sebebi buymuş demmeki. Tahmin ettiğimden çok yoğun olduğunu, aramadım seni. Demek ki iyi yapmışım. Biraz ferahla da görüşelim canım.

    YanıtlaSil
  12. önerılerı yerıne getırmek lazım :)

    YanıtlaSil
  13. bir yastıkta çok güzel olmuş gececim tekrar kutluyorum seni çok güzel şeyler üretiyorsun...

    piknik süper olur da diyetteyiz ya ne yiyelim piknikteee :)))

    YanıtlaSil
  14. Ya gececim sen buralarda olsanda bir kurs açsan ne çok öğrencin olur canım...ne çok şeyler öğreniyoruz seni takip ettikçe sağol...ya bu buluşmaya Bursa'lılarda gelebilir mi ne süper olurdu herkes birbiri ile tanışırdı,kaynaşırdı :))

    YanıtlaSil
  15. Şablon çok güzel olmuş ellerine sağlık.Bende koto neden aşıyorum birşey indiirmiyorum diyordum.İyi oldu öğrendiğim.Pikniğe varım falla epey iyi stres atılır.

    YanıtlaSil
  16. İnan zaman ne kadar cok olursa bizim işlerimiz de o dogrultuda artar...

    YanıtlaSil
  17. İNAN 2 AYDIR ÇOK YÜKSEK MİKTARDA PARA ÖDÜYORUM NETE VE BLOGLARIM KOTAYI DOLDURDUĞUNU BİLMİYORDUM:( TEŞEKKÜR EDİYORUM AMA NAPICAZ ŞİMDİ:(

    YanıtlaSil
  18. gececim merhaba,walla ben de ıvırzıvırı kaldırıyorum blogumdan,sadeligi seviyorum kotayı asmak bir yana yaslandık mı ne:))

    YanıtlaSil
  19. Bu ay nasıl olduğunu anlamadan ben de kotayı epeyce aşmışım. Şok oldum sayacı ve faturayı görünce... Hergün bir paket sigara içsem 5 liradan 150 lira eder, ben 5.25 liradan taş çatlasın ayda 6 paket sigara tüketiyorum, eee bu da sefam olsun dedim valla, hiç te acımadım.İstanbul gezmek için güzel de yaşamak için yorucu gerçekten. Geçen haftalarda 4-5 gün kaldık, döndüğümde bir hafta evden çıkmak istemedim, o kadar yormuş beni.
    Şablon şeker ve zarif olmuş, ellerine sağlık Gececim.

    YanıtlaSil
  20. Bir diğer aşan kota da benimkisi. Tatil anılarınaı da bekliyoruz. Msnde de rastlayamadım sınavdaymışsın merak içindeyim. :) Buluşma çok iyi bir fikir gerçekten de itü ve uludağ sözlük yazarları buluşur da biz buluşamaz mıyız dimi ama? :)

    YanıtlaSil
  21. evet kota olayı anlaşıldı:))neyse sana burdanda kolay gelsin diyorum buluşma fikri güzel bir durum:)

    YanıtlaSil
  22. işinin sıkıntısını anlayabiliyorum cnm,istanbul biraz da dert demek herkes için,neden hepimiz burdayız onu da çok bilemiyorum,anadoluda hayat çok daha kolay...sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. çok haklısın sevgili gece bazen insan bunalıyor yaşadığı yerden sakinlik arıyor.blogların agırlaşması konusunda çok haklısın ben ağır olan geç açılan blogları açmaktan vazgeçiyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. az önce gördüm Bir Yastıkta'nın yeni temasını, çok şık, sade olmuş. Eline sağlık kuzu :)

    Ama bensiz pikniğe mi gideceksiniz ühühühüüüü :(

    YanıtlaSil
  25. Resimlerini,yazılarını bekliyorum,site içerikleri hakkında haklısın,çok yavaş açılıyor,ben biraz temizledim,bir kaç tanede dah temizledim mi tamamdır.,sevgiler

    YanıtlaSil
  26. buluşma fikri harika ,havalarda bugün itibarı ile ısınmaya başlayacak.Geç kalmadan program yapalım gEcE CİM

    YanıtlaSil
  27. Merhaba wordpres tabanlı bir sitem var ve daha çok bu siteyi sipariş ağarlıklı bir site haline getirmek istiyorum.hali hazırda bir headırım var.Şablon konusunda sizden fiyat öğrenmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  28. Şu buluşma fikri süper, hiç durmayalım derim.

    Organizasyonda da elimden geleni yaparım yeterki sen iş ver :))

    YanıtlaSil
  29. Bazı bloglar geç açılıyor gerçekten, bende özellikle resimlerimin size'nı hep küçülterek eklerim ve ekstra kodlar fazla eklememeye çalışırım :) Blog buluşması güzel olur bencede :)

    YanıtlaSil
  30. İstanbulda olmayı ne çok isterdiiim :) Yapın pikniki, bol bol foto ekleyin :) Ayrıca biryastıkta şablonu super olmuş.

    Ablacım birde sana bir sorum var, ben bloguma yeni header eklemek istemiştim, ama onu ordan yok edemiyorum artık :s Herzamanki yaptıgım şey artık olmuyor? Nasıl silecem onu ordan? resim kaldır diyorum gitmiyor, yeni resim eklememede müsade etmiyor, sanki bir hata varmış gibi. Hiç sevmedim bunu. Zatenm kücük oldu :(

    YanıtlaSil
  31. Harika temalar hazırlıyorsun Gece.. Tebrik ediyorum seni.

    Panik durumu bende de var:( yapacak çok işim var. aklıma bir sürü yeni fikirler geliyor. Ama panikleyip hangi birini yapıcam deyip başlayamıyorum bu aralar..

    YanıtlaSil
  32. bende senin gibiyim bu aralar. hiçbirşeye yetişemiyorum. bu tez yazma olayı beni çok yoruyor. bloglara bakamıyorum, yazı bile zor yazıyorum. galiba haziran sonuna kadar tempo yoğun benimde canım :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  33. Son günlerde hemen hemene herkesin ortak şikayeti yoğunluk.zamanmı yetmiyor artık ne bilemiyorum.umarım tatik iyi bir doping olur sevgili gece.
    :)))

    YanıtlaSil