16 Mayıs 2009 Cumartesi

# evim # projeler

Dergi Kutusu Kapladım

Biliyorum orjinal bir fikir değil ama uzun zamandır craft işleriyle uğraşmadığım için ruhumu dinlendirecek bir şeyler yapmam gerekiyordu. Bu kağıtları da bir süre önce almıştım kutu kaplamak için.
Kutu kaplamak yerine aklıma İkea dan aldığımız dergi kutularını kaplamak geldi. Bu kutular en sade olanlarından olduğu için oldukça ucuzdu. Hatta okulda odamda da bir sürü var. Aynı bu şekilde kaplanmış desenli kutula rise çok daha pahalı.
Şimdi bu yapışkanlı kağıtlardan çok kolay ve ucuza bulunabiliyor. Böyle bir işlemle elde edilecek harika kutular kesinlikle hazırlardan daha ucuza geliyor.

Bu arada desen olarak da böyle bir kağıt seçmemin nedeni, son zamanlarda vintage dekorasyona ilgi duymaya başlamış olmamdan kaynaklanıyor. Önce perdeyi değiştirdim yavaş yavaş bütün ev değişecek galiba. Sırada nevresimler, örtüler, tabak çanaklar vs var. Bahar da geldi ya (hatta yaz) evimde komple ferah sıcak bir dekorasyonu arzulamaktayım.

14 yorum:

  1. Gececim bu muhtesem olmus bence :)) Gayet de orjinal :)) Belki disari gelecek kismina cicili bicili etiketler de tasarlayabilirsin, cicek bocuk de kondurabilirsin :))

    YanıtlaSil
  2. Yapışkanlı kağıtlara bayılıyorum.mucize gibi.dikiş malzemelerimin olduğu kutuların neredeyse tamamını kapladım bende.hatta bugün bizim ufaklığa spor ayakkabı aldığım yerden yüzsüzlük edip dört kutua fazladan aldım:))
    böyle çıtır çıtır desenli kağıtlarla kaplayacağım.çok şeker olmuş gececim.evin son yaz dekorasyonunu da görmek isteriz ayrıca:))
    sevgiler güzel bir haftasonu olsunn..

    YanıtlaSil
  3. Kağıdın desenini çok beğendim. Hazır bu şekilde olanlara çok para vermektense kağıtla kaplamak çok daha iyi bir fikir. hem eğlenceli de olduğu kesin!

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş canım yalnız ben pek beceremedim bir kaç tane yaptım ama çok muntazam olmadı birde yapıştırırken çok zorlandım

    YanıtlaSil
  5. Bunlardan bende de var çok iyi fikir bence ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. çok hoş olmuş.bende çocukların odasındaki dosyaları kaplıycam.iyi bir fikir verdin.
    iyi bir haftasonu dilerim

    YanıtlaSil
  7. biliyormusun senin yorumlarına genellikle gmailden cevap yazıyorum ve bugün farkettim ki senin gmail adresin görünmüyor yorumlarında))acaba yazdıklarım sana ulaştı mı diye merak etmekteyim sevgili gece.bu arada senden adres vermeni bekliyorum .bu hafta içinde gönderilecek tombul bir hediyen var.kutu kaplama çok şeker olmuş.esasns fikri beni de bayağı bi sardı.
    mailde yazmıştım ama bilmem okuyabildin mi yaz okulu afla gelenlere işlemiyormuş)ben marmaradayım .hatta bu yaz yetişmeyecek diyen hocalarda var.valla ben elimden geleni yaparım ama olmazsa kahrolacam tabi o ayrı mesele)

    YanıtlaSil
  8. Çok cici olmuş. Ben de aldım bu kağıtlardan. Bakalım neye kap olacaklar :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim.Desenide çok hoş.Eline sağlık iyi bir fikir verdin teşekkürler.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş hayatım,ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  11. profösör kardeşim benim:) yine süper olmuş elllerine sağlık:)evinin dekoru mu değişecek oh oh ben kaçsene den beri aynı:)(((

    YanıtlaSil
  12. çok guzel olmus...

    YanıtlaSil
  13. Aklıma gelmezdi hiç.Sade bir kutu alıp,kaplamak.Güzel bir fikir oldu benim için,teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  14. Delete shis text plz. Sorry

    YanıtlaSil