14 Haziran 2009 Pazar

17 yorum:

  1. bi tek baklayı anlayamadım. tombiş tombiş ne sevimli bişi:)

    Kirazlar burda olsa da yesem:)

    YanıtlaSil
  2. fotolar yıne cok güzel sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Soganıi kabak çiçegini bir de baklayı tanıyabildim :)
    Bu bahçe benim olmalıııı...

    YanıtlaSil
  4. soğanı,kabak çiçeği,vişne galiba yad da kiraz,şeftali,ceviz,sondaki de armut galiba çocukluğuma döndüm sağol gececim

    YanıtlaSil
  5. yarısını tanıyamadım ben zaten :)) keyifli pazarlar..

    YanıtlaSil
  6. Hayirli pazarlar diliyorum... Birkacini taniyamadim ama dikkatlice bakmak hostu :))) iyiki cevaplari vermissin aklimda kalirdi sonra.. kocamannnnnn sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  7. ya hepsine diyecek birşeyim varda alttan ikinci nedir çıkaramadım
    soğan
    kabak çiçeği
    vişne
    şeftali
    ceviz
    ayva
    alttaki ikisini çıkartamdım ama merak ettim doğrusu nedir peki?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bunlar olgunlaşınca sizemi davetliyiz?
    Anlamadım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. kendimi bahçede gibi hissettim valla :)

    YanıtlaSil
  10. konsept:bahar!içim açıldı,canım çekti

    YanıtlaSil
  11. ay bende bugün aynılaranı çektim.ceviz fotorafı aynı.hepsi çok güzel....
    burası neresi acaba?köy mü ?merak ettim...

    YanıtlaSil
  12. alo alo alo neresi alo alo alo burası bizim tekirdağ:) resimler süper

    YanıtlaSil
  13. Resimler çok güzel olmuş. Bir bahçem olsun istedim şimdi. Zaten kim istemez ki. Bu devirde lüks oldu şimdi:) Dairelere hapsolduk.

    YanıtlaSil
  14. Tamamen attıklarım da kesin bildiklerim de kopya çektiklerim de var. Attıklarıma gülücük ekledim...Sırayla
    enginar:)
    kabak
    vişne
    şeftali
    ceviz
    ayva:)
    bakla
    armut

    YanıtlaSil
  15. kendimi bahçe ve bitkiler konusunda cahil cüheyla kabul ediyorum :)) ay ben hiçbirini tanımıyorummm :)))

    YanıtlaSil
  16. hemen ben de kendi tahminlerimi sunuyorum Gececim :))

    1- Sogan/sogan cicegi
    2- Kabak
    3- Visne
    4- Seftali
    5- Ceviz
    6- Ayva
    7- Bakla
    8- Armut galiba :))

    YanıtlaSil
  17. Yesil sogan ve armutu tanimadim gerisini bilmisim :)
    Cok güzel resimler :)

    YanıtlaSil