15 Temmuz 2010 Perşembe

# bolero # Örgü

Zincirli Bolero Ördüm



Geçen haftalarda ablama ve Ezgiye bolero örmeğe karar verdim. Ablama motiflerden başlamışken, Hobilerim ve Ben blogunda bu zincirli boleroyu gördüm ve bittim tabi. Gündüz kadın programlarında gösterilmiş ama ben hiç görmemiştim. Görür görmez yapmaya karar verdim.



Oradaki siyah iple olan da çok cezbedici duruyor ama ben bu yılın moda renkleri olan pudra tonlarında takılmış kalmıştım. Açık kahve - krem tonlarında merserize ip aldım.

Bu resimde koltukaltından bir açık vermişim:) Koltuk altlarında iğne değil bağlamak üzere ipler olacak.

Örmesi oldukça basit, ancak düşündüğüm kadar kısa sürede bitmedi, özellikle aradaki zincirleri çekerken kimi zaman kısa kimi zaman uzun olunca, sayılı yapmaya karar verdim. Ve sayarken de kimi zaman unutup haydi sök baştan yap sebebiyle zincirli engelleri geçmek zaman aldı.


Belki de benim örgümdendir bilemeyeceğim, örerken zicirli kısımlar kıvır kıvır ve karışacak gibi görünüyordu, ancak ütülediğimde muhteşem oldu.

Resimde görüldüğü gibi iki farklı giyimi mümkün, ben ilkini daha çok beğendim ama...

Henüz test edemedim nasıl duracak, bunaltacak mı vs ama yaz akşamlarında askılı bodyler üzerinde çok şık duracağına şüphe yok.

12 yorum:

  1. vooov süper olmuş kızım ya bu ne hamarat kırk bir kere maşallah biz sıkıntıdan oflayıp duralım sen sıkılmaya bile fırsat bulamıyorsun.

    YanıtlaSil
  2. Amanın bayıldım!!! Ellerine sağlık, güzel günlerde giy tatlım benim :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de çok güzel olumş, eline sağlık. Tanıdığım en becerikli akademisyen sensin bu arada :)

    YanıtlaSil
  4. ben ce süper olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Muhteşem olmuş, siyah merserize iptende şahane olur, gece için bile giyilir yanii

    YanıtlaSil
  6. Peçete halkalarından yapıp yayınlamıştım. Hani şu, asetatla yaptıklarından. http://chicolatta.blogspot.com/2010/06/pullu-pecete-halkalar.html
    Sanırım bunu da yapacağım. Çok beğendim. Alıyorum listeme:) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. ay bu çok şık bişey.ellerine sağlık.ferulagoya katılıyorum bu arada:))

    YanıtlaSil
  8. harika olmuş gerçekten bugün hemen bende ip alıyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Lüütfeen nasıl yapıldığını anlatırmısın ,kaç yumak gidiyor ,falan çokk beğendimmm.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. bende bayıldım bnde yapıcam. örgü örmeyi sevmiorum ama bu tam benlikmiş. nasıl yapıldıgını ögrenmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  11. nekadar guzel olmus ellerine saglik.bende yeni blog actim ugrarsan sevinirim http://minosum.blogspot.com/.

    YanıtlaSil