4 Ekim 2010 Pazartesi

# ben

Sonuç

Cuma günü tez savunmam oldu, daha önce bahsettiğim sebeplerden ötürü, hocalar düzeltme alıp sürenin uzatılmasının mantıklı olduğuna karar verdi ki benim gönlümde yatan da bu seçenekti. Şimdi birkaç evrak işi ve ardından bu hafta sonu Ce'nin yanına uçuyorum. Yuppi. 2 hafta orda kalıp geleceğim, sonra 1 hafta Antalya'da bir konferansta olacağım ardından Macaristan macerası başlayacak. Çok heyacanlı.

Gitmeden önce birçok işim var onları da bitireceğim, hafta sonu annemdeydim maillerimi cevaplayamadım, şimdi başlıyorum.

10 yorum:

  1. HADİ HAYIRLI YOLCULUK

    EŞİNE KAVUŞMANA ÇOK SEVİNDİM. :)

    YanıtlaSil
  2. bol sanslar diliyorum sana!! =)

    YanıtlaSil
  3. Gördün mü bak? Sis dağılmış, herşey görünür olmuş:) Bol şans.

    YanıtlaSil
  4. Güzel ve mutlu günlere az kalmış öyleyse GeCecim,ben de çok mutlu oldum aldığım haberlere...Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hayırlısı olsuniyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  6. Hadi bakalım bol bol hasret gider tadını çıkar yolculukların da kavuşmaların da :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Esine kavusmak ne kadar heyecanli bir an cok iyi bilirim :))) hadi hayirlisii :)

    YanıtlaSil
  8. hayırlısı olsun..yenı bır macera cok heyecanlı... bızde boyle heyecanlı bır sekılde geldık buraya;)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir haber bu... senın adına cok sevındım...
    tatlı teaşlar başamıştır...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  10. herşey yoluna giriyor sanırım, çok sevindim çok:))

    YanıtlaSil