26 Aralık 2010 Pazar

Uçtum Geldim

Bir süredir yoktum, Istanbula gidip geldik Ce ile. O buraya ilk gelişinden beri ilk defa döndü hasret giderdi. Bu süreye bir de arkadaşımın düğününü sıkıştırdık, her gün telaş ve koşturmacayla geçti. Çalışırım diye aldığım laptopu açamadım bile, şimdi mail kutuma bakmaya korkuyorum ve aklımda "sürekli günlerdir çalışmadım napıcam ben" cümleleri dolaşıyor.

Gerçi bunun bir de iyi yanı var ki, tezimin yoğunluğundan bir süre fizik çalışmaktan usanmış ve elimi dahi sürmek istemez hale gelmiştim. Szeged'de geçen günlerin ardından içim yeniden çalışma azmiyle doldu, şimdi bir an önce işimin başına geçmek ve hesaplar yapmak için sabırsızlanyorum. Çok şükür.

Bu sefer uçuşlarımızda Wizzair kullandık ve çok memnun kaldık. Buradan da paylaşmak istedim. 5 yıldır avrupa içinde 15 eurodan başlayan fiyatlarla 100 e yakın şehre uçuşlar yapan wizz air Sabiha Gökçen'den İstanbul uçuşlarına başladı, biz de ilk kullananlardan biriydik. Hatta eşim İstanbul'a gelirken, (ayrı gelmiştik ve o bu havayolunu kullanıştı gelirken ben başkasını, ama dönüşte bu havayolu ile beraber döndük) ilk İstanbul uçuşu olması nedeniyle özel bir karşılamaya maruz kalmış.

Bizim dönüşlerimiz 30 eurodan oldu, neden böyle ucuz derseniz anlatayım. Şirket ikea mantığını güdüyor, herşeyi kendin yap mantığı. Ayrıca ana havaalanlarını değil de daha küçük havaalanlarını kullanarak tasarruf ediyor. Personel sayısını azaltarak fiyatarı düşürüyorlar. Bilet satışı online, check in online yapılıyor. Uçakta ikram yok, isterseniz ücretli ve bu fiyata sadece kabin bagajı dahil, kargo bagajı  ekstra ücretli. Biz dönüşte tek bir kişi için ilave bagaj hakkı satın aldık ki bunun için sadece 15 euro ödedik. Diğer havayolu şirketlerinin aksine limit 23kg değil 32 kg olduğundan fazlaıyla yetti. Yani toplamda 75 euro ile iki kişi uçmuş olduk ki bu diğer firmalara göre acayip hesaplı bir yolculuk oldu.

3 yorum:

  1. Hosgeldın :) duymamıstım bu havayolunu cok uygunmus fıyatı da, tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. tekrar çalışma isteği duymana çok sevindim.
    istanbula gelmek ikinize de yaradı sanırım:)

    bu şirket güzelmiş, umarım bir gün kullanabilirim ben de:)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin, ben tezde son düzlüğe girdim canım, darısı başına :)

    YanıtlaSil