2 Aralık 2010 Perşembe

# ben # Szeged

Yeni İzlenimler

Hafta başından beri Szeged'deyim, en son Kosice'de kar vardı, burası daha güneyde olduğu için hava aynı derecede soğuk ama kar yok yağmur var şimdilik. Her gün üniversiteye gelip, sabahtan akşama kadar kalıyorum, akşamları ise pansiyon gibi bir yerde kalıyorum. Szeged'i fazla keşfetmedim ama oldukça küçük bir şehir, sanırım başından sonuna yürümek yarım saat falan sürecektir.

Bazen düşünüyorum burdaki insanlar acaba sıkılmıyorlar mı neler yapıyorlar eğlencelik olarak, daha pek konuşma fırsatım olmadı.


Ancak şu resimde gördüğünüz çam ağacı, çalıştığım odanın bulunduğu koridora konulmuştu, gayet hoş ama üniversitede görmek beni şaşırttı, belki normal birşeydir bilmiyorum. Biz daha resmi olarak düşünüyoruz.


Yukarda ise bugünkü öğle yemeğim. Sanırım bir çok yerde şubesi var Wok & Go. Çin yemekleri böyle kutularda satılıyor. Bir kutu oldukça doyurucu, ben ilk seferinde iki kutu yemek almıştım çatladım yiyemedim. Bu yemek ise bambulu tavuk, normalde birçok çeşidini yemiştim ama bambulu yememiştim, Ce ile de konuşuyorduk o yiyormuş işteyken öğle saatlerinde. Şimdi ben de denedim. Gayet güzeldi.

Çeşit çeşit kağıtlar

Sonra okula yakın bir alışveriş merkezie gittim, zaten bu restoranda orda.Ama bu alışveriş merkezi bizim alıştıklarımıza hiç benzemiyor. Hem çok büyük değil hem de sanki halk pazarı gibi, dükkanların sınırları yok, hepsi açıkta.

Soldaki köpükten şekiller, üzerini süsleyip süsler yapmak için, sağdaki ise şekilli kağıt kesici zımbalar

Bu birçeşit kırtasiye marketi gibi biryerdi. bayağı büyük ama beni şaşırtan craft malzemeleri oldu. Zira şehir küçük olduğu için midir nedir öyle fazla bişey yok. Mesela mağazalardaki kıyafetler falan çok eski modeller, hiç almak isteyebileceğim birşey yok. Oysa burada resmen kayboldum.


Çeşit çeşit kurdelalar

Ve karton :)

O kadar güzel şeyler gördüm ki, canım hepsini almak istedi. Hele kağıtlar, hiç bilmediğim kağıt türleri vardı. Ancak acı gerçek malesef insanların çoğu bu reyonlarda değil, hazır yılbaşı süslerinin yapıldığı reyonlarda dolaşıyordu. Burdakilere craft dersleri vermek lazım :p

6 yorum:

  1. ama o malzemeler süper görünüyorrr :)

    YanıtlaSil
  2. Yemek berbat görünüyor ama dükkan süpermiş.Karton ha? :)))

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba;
    valla hepsi süper çok beğendim..hele o kağıtlar negüzeldi.ilk bakışta kumaş sandım ama sonra okuyunca anladım..pek harika..en çok da delgeçlere bayıldım..burda ara ara zor buluyor insan değişik şekillerini..öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  4. canım ya sen yine kendine göre mağaza bulmuşsun... :)

    YanıtlaSil
  5. Ama o kağıtlardan ben de arıyorum bulamıyorum bir türlü.
    İthal duvar kağıtçılarına sorucam yakında. :)
    O derece hırs yaptım olayı :))

    YanıtlaSil
  6. Ayy ne güzel rengarennk... Bayılıyorum şu süslere yaaa..
    Bu arada ilk defa duyuyorum bambulu tavuğu; çok ilginç. Çok merak ettim...

    YanıtlaSil