4 Ocak 2011 Salı

# ben # Örgü

Ördüm Rahatladım


Hani bu yazımda başladığımı söylediğim şapka, birkaç gün önce bitti. çektiğim tüm resimler hiç içime sinmeyince biraz önce yeniden çektiklerimle paylaşıyorum.


O resimdeki şapka bere (ressam şapkası gibi) stiliydi, ben biraz daha uzun ve arkaya düşen bir şapka istediğimden lastik kısmını uzun tuttum. Böylece ister kıvırarak kısa şekilde, ister de açıp uzun şekilde kullanabileceğim.


Bu resmi de yeni yılın ertesi günü alışverişten dönerken çektim. Kocaman bir ağaç süslenmişti ve işin garibi o ağacı daha önce gündüz vakti görmüş ama ışıklandırıldığını farketmemiştik.


O gün hava kararmak üzere iken yakıldığında hemen çektim. Aslında güzel resim çekmek için (daha doğrusu bu aralar hoşlandığım, biraz puslu gibi görünen resimler için) bu saat (güneşin batış zamanı) idealmiş.


Gerçekten  de üstte olduğu gibi hem ışıklar yeteri kadar iyi görünüyor, hem de diğer ayrıntılar. Etraf fazla karanlık çıkmıyor.


Kahvenin yanına çikolatalı bisküvi maceramız devam ediyor. Şimdiki keşfim bunlar. Bisküvi çok sevdiğim eti burçak tadında, çikolatası da çok yoğun değil. (biliyorsunuz fala düşkün değilim çikolataya), yani bu seçenek tam benlik. Galiba markası dr. gerard 'dı.


Yine daha önce ginger ale (zencefilli gazoz, bira değil o ayrıca var) tiryakiliğimizin başladığını söylemiştim. Coca Cola'nın üretimi olan Kinley, nedense burda her markette yok, galiba fazla tercih edilmiyor. Burda slovakların Kofola'sı var ama sanırım ülke olarak kola yerine birayı dha çok içiyorlar. Neyse, Kinley'i almak için uzak bir markete gitmek gerekiyordu. Ancak geçen günkü alışverişte M&S'ın yiyecek içecek bölümünde görünce hemen aldık (sağda). Üstelik burası bize daha yakın. Bu bölümde fazla bulunmayan soslar, baharatlar, çikolatalar vs.. birçok şey var, hepsi M&S üretimi. Fiyatları makul ve paketleri görseniz öyle güzel ki, hepsi vintage tarzı, sadece paketler için birçok şeyi alasım var.

Soldaki resimde yine aynı yerden aldığım, 300ml.lik vucut ve el losyonu. Farklı aramolar da vardı ama biz eşimle bu kokuya bayılırız. Fiyatı indirimli halde sadece 1.79 euro (indirimsiz de iki katı bence o da pahalı değil). Ürünü kullanınca uzun zamandır bu kadar memnun kaldığım bir ürün olmadığını farkettim. Benim cildim normalde oldukça kurudur. Birçok krem nemlendirmekten çok yapışkan bir yağ tabakası oluştururdu. Bunda ise tamamen emilen, yumuşacık bir yüzey oluyor ve ilk kullandığımda sürdükten saatler sonra, ellerimi bu arada 3 kez sabunla yıkamışken, hala kokusu duruyor ve yumuşaklığının etkisi devam ediyordu. Şok oldum ve tabiki bayıldım.

10 yorum:

  1. bere tam süper olmuş..eline sağlık:)ayrıca ipten yazı tarzını çalıyorum haberin olsun:)
    sevgiler

    filizinevi

    YanıtlaSil
  2. BAYILDIM CANIM BEREYE
    AYRICA FOTOLAR İÇİMİ AÇTI
    Mutlu Yıllar diliyorum
    o vücut losyonunun kokusuna ben de bayılırım
    favorimdir

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Şapka çok güzel oldu. Güle güle kullanın! 8)))
    Bir de fotoğraflarda o kadar kar gördüm - kıskandım 8)))

    YanıtlaSil
  4. Şapka çook cici olmuş,bayıldım.Bir şeye daha bayıldım.Çikolatalaraaa :))

    YanıtlaSil
  5. Şapka çok şık ya,ellerine sağlık!kar fotolarına da bayıldım!

    YanıtlaSil
  6. bir şapka fotoğrafı bukadar mı estetik olabilir..ellerine sağlık her ikisi için de:)

    YanıtlaSil
  7. Canım şapkan harika olmuş ellerine sağlık, şehrin fotolarıda harika. İstanbul çok soğuk ama karı özlemişim fotoları görünce.
    Kremide bedava almışsın geçen sene indirimden Aloe Veralısını 20 tl ye aldım.
    GÜZEL BİR YIL DİLİYORUM SANA. HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.

    YanıtlaSil
  8. Bereye bayildim, cok guzel olmus ellerine saglik :)
    Mutlu yillar bu arada :)

    YanıtlaSil
  9. Bereye bayildim, cok guzel olmus ellerine saglik :)
    Mutlu yillar bu arada :)

    YanıtlaSil
  10. SİTENİZİ ÇOK BEYENDİM ÖNCELİKLE TEBRİK EDERİM BENDE OKULÖNCESİ ÖĞRETMENİYİM KENDİ ÇAPIMDA BİR SİTE KURDUM DEĞERLİ YORUMLARINIZI BEKLERİM GEZERSENİZ YANLIZ BAZI KONULARDA EKSİĞİM VAR YORUM YAZDIKLARINDA SAYFADA GÖZÜKMÜYOR BUNUN İÇİN NE YAPMAM GEREKİYOR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER wwwsevgisnf.blogspot.com

    YanıtlaSil