8 Mart 2011 Salı

# ben

İznim var ama hevesim yok !

Üniversitenin internet çıkış ayarları farklı oluyormuş, bir zamanlar youtube kapalıyken bile giriyorduk, ayrıcalık veriyorlar bize ki çalışıp araştıralım, bilim yarıda kalmasın diye. Artık ne kadarımız bunu yapıyor allah bilir tabi.

Neyse efenim geleli bir haftadan fazla oldu, jet gibi geçti. Ve hayretler içinde gördüm ki, bütün gün odamdayım ama arpa boyu yol gidiyorum, o kadar zaman harcanıyor ki olmadık şeylere, home office çalışırken 2 günde katettiğim ilerlemeyi 1 haftada yapamadım püff.

Tez savunma tarihi belli oldu 28 şubat, (aklı bir karış havada ben şubatı hala bitirememişim 28 mart olacaktı sağol papatyacığım) az kaldı dananaın kuyruğu kopacak, bakalım neler olacak. Ama hala yapmam gereken yığınla şey var, bırr.

Bugün kar yağdı ya, sabah bakıyorum aman aman insanlar sarınmış sarmalanmış, en kışlık botlar giyilmiş, atkılar şallar... Havaya bakıyorum 2 derece, peh soğuk mu ki. Ben hala aynı standart giyimimdeyim. Soğuğa alışmışım gerçekten burası bana sıcak geliyor. -5 den yukarısı soğuk değil artık benim için.

Blog erişim engelinden beri, bir sürü mailler aldım napalım diye, araştırıyorum okuyorum. Ama nedense hiç biri blogger gibi değil. Gönlüm razı gelmiyor başka platformlara, açılacak biliyorum, eminim ama ne zaman. Özellikle bir yastıktayı taşımamaya gayret ediyordum, blog olup da iyi bloglar da var olsun diyeydi çabalarım, şimdi biryastıkta.net e geçtim ama bazı resimler görseller, blospot uzantılı diye çıkmıyor. Adın geçti ama yüklenecek resimlerde de blogspot olmamalı, o da ayrı dert.

Velhasıl hem işlerden, hem blog engelinden iyice keyfim kaçtı benim de, zaten kocamı da özledim, hıh!

5 yorum:

  1. 28 şubat?

    Kolay gelsin işlerinde canım:)

    YanıtlaSil
  2. aman allahım yanlış yazmışım 28 mart tabikide

    YanıtlaSil
  3. koca özlenmiş,blog bahane !

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin inşallah halledersin kazasız belasız:)) tabi kociş olmayınca eksik oluyo insan..allah kavuştursun:))

    YanıtlaSil
  5. Allah kolayliklar versin. Esten uzak olmakta biraz eklemistir bu heves olmamasina bir etki.
    Blog tasimasi zor is yaa, bir yastiktayi seviyorum, arada geziniyorum ;)Bloglar umarim daha hic kapanmaz, benim icin hava hos ama cevremde sevdigim bloglarin bundan etkilenmesi benide etkilemis oluyor dogal olarak.
    Sevgiler

    YanıtlaSil