16 Mayıs 2012 Çarşamba

# bebeğin acıktığını anlamak # emzirme

Bebeğim Ağlamadan Acıktığını Anlıyorum

Daha önce tavsiye ettiğim kitapta da geçiyordu ve ben oldukça şaşırtıcı bulmuştum. Aynısı bana da oluyor, göğüslerimde bir an için yoğun bir süt akışı ile gelen sızı hissediyorum. Ardından bir kaç sn sonra kızım uyanıyor ve emmek istiyor. Uyanıkken de çalışıyor bu alarm. Bir şekilde vücudum kızımın açlığını anlıyor. En şaşırtıcısı da zamanlama, eğer yanında değilsem uyarıyı alır almaz başına gidiyorum ve tam da o anda uyanıyor.  Her defasında hayretler içinde kalıyorum.

Benzer deneyimi yaşayanlarınız var mı acaba?

16 yorum:

  1. Bunu bende yasamistim, ben özellikle aglamayi huy edinmesin diye dikkat ederdim isteklerine ve hic böyle sesli aglayan bebek olmadi, nazli nazli kedi gibi sesi cikardi sadece :)
    Anne olmak insana neleri gösteriyor degilmi :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle doğru. Oğlum 13 ay anne sütü aldı, bu süre boyunca hep yaşadım. ilk aylarda daha yogundu bu duygu.

    YanıtlaSil
  3. benim de oluyor. ilk aylarda yaklaşık 2 saatte bir gibiydi. ve gerçekten sızladığında hah şimdi uyanacak bizimki derdim ve uyanırdı.
    şimdi mesela bu süre daha uzun. 3-4 saat gibi.iyice dolmuş oluyor ve sızlamaya başlıyor.ben de emziriyorum ona göre

    YanıtlaSil
  4. bana hep olurdu.şimdilerde pek olmuyor.çok hoşuma giden mucizevi bir durum gibi gelmişti bana anneme anlatmıştım bir heyecanla(sadece bana olduğunu sanıyordum:p).annem çok doğal karşıladı ona da hep olurmuş emzirmenin anneyle bebek arasındaki bağlılığın anne karnındaki gibi devam ettiğinin apaçık gösterisi bu.şahane bir şey ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba herkese oluyormus ama kimse dile getirmiyor herhalde oysa bana mucizevi geliyor

      Sil
  5. Benimde icimde boyle bir duygu yogunlugu oluyor , ardindanda sutum akmaya baslayinca bir kac dakika icinde oglum uyaniyordu :) dogal bebek telsizi gibi bi sey :))))

    YanıtlaSil
  6. Bizde kizimla birbirimize alışıyoruz sürekli emzirmek istiyorum ama yeterlimi bilemiyorum:( benimde sızlıyor ama kızım açıldığı için mı yoksa yara oldukları için mı henüz kesfedemedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acıma ile bu his farklı benim de baştan acımıştı ondan biliyorum, bu daha çok içerden pompalanıyor gibi bir basınç hissi

      Sil
  7. Aynı şeylerde bende de oluyor ve o an emzirdiğim de Eslem daha hızlı ve daha iştahlı emiyor aynı şeyleri hissetmek beni çok mutlu etti

    YanıtlaSil
  8. Mucize!
    Rabbimin mucizesi,bunları bizzat yaşamak da harika olmalı...

    YanıtlaSil
  9. anne olan bir çok arkadaşım var ama inan bunu ilk kez duyuyorum.şaşırmakla birlikte kucağıma bir bebek almak için de heveslendim doğrusu :))bu mucizevi bağlılık hep sürsün hayatında:))

    YanıtlaSil
  10. ey büyük Allah nasıl bir sistem kurmuş,evet bende bunun gibi şeyler yaşamıştım.

    YanıtlaSil
  11. bende bunu bilmiyordum geçen sene Tekirdağ'dayken Özlem söylemişti(denizdeydim o zaman) alarm geldi vınnn eve koşmuştum...ilk zamanlar daha yoğun oluyor sütün gelmesi sonraki zamanlarda ek gıdalar aldığı için süt pompalanmasıda yavaşladığı için az alarm alıyor veya almıyorsun...bbence birazda sütün gelmesiylede alakalı bu.

    YanıtlaSil
  12. Benim de inanılmaz sızlıyor.özellikle geceleri alarm gibi o uyanmadan ben kalkıp emzirmeye hazirlaniyorum.Allah in bir mucizesi.

    YanıtlaSil