14 Mayıs 2012 Pazartesi

# Helodünya # Helodünya Büyürken

Novinka Mamka

Dün annemden uzak olduğum için melankoliktim ve canım hiç yazmak istemedi. İlk anneler günümde babası kızımla bizi fotoğraf çekti. Yukarıdaki foto da Helo'yu elinde çiçekle çekme çabalarından. Sonunda tuttu ama artık çok hareketli olduğundan oldukça zorlanıyoruz fotoğraf çekerken.

Kendimi henüz anne gibi hissetmiyorum. Sanki bebeği besleyen, uyutan, altını değiştiren biriyim sadece. Cem konuşmaya başladığında daha çok hissedersin diyor. Ancak kesin olarak hissettiğim bir şey var ki yüreğim hiç bilmediğim duygularla dolu. Ağladığında gözleri karartan güldüğünde dünyalar kadar sevinmene neden olan bir his. Rabbim anneler ve evlatlarını hiç ayırmasın. Ben annemden ayrı olsam da. Üzgünüm anneciğim :(

10 yorum:

  1. Pek sevimli maşallah :) Ben de dün annemden ayrıydım. Telefonda konuşurken karşılıklı ağladık. Aynı duygular içindeymişiz demek. Allah tüm anneleri evlatlarından ayırmasın.

    YanıtlaSil
  2. canım benim olsun artık kızın var anneler günün kutlu olsun

    Biraz daha büyüsün bıynuna bir sarılsın o minik kollarıyla gör o zaman annemisin nesin

    YanıtlaSil
  3. konusuncaya kadar beklemek zorunda degilsin. bir kac ay sonra kafasini bilincli olarak omzuna dayayip bir de eliyle pit pit yapinca sirtina, iste o zaman kendini cok farkli ve ozel hissedeceksin. ilk anneler gununuz kutlu olsun, Allah sizi birbirinizden ve sevdiklerinizden ayirmasin, tu tutu massalah...

    YanıtlaSil
  4. Canim bu senin ilk anneler gunundu degilmi  Anneler Gunun Kutlu Olsun  Dilerim 2013 yilinin Anneler Gununde hepimiz annelerimizin yaninda olup sarilarak kutlarz bu gunlerini... Sevgiyle kucaklandin...

    YanıtlaSil
  5. ilk anneler günün kutlu olsun. şu zor zamanlarımda annemin kollarına sarılmışken tüm kuvvetimle, ancak hissedebiliyorum senin özlemini ve üzüntünü. ama ne mutlu ki çok büyük ve çok güzel bir avuntun var. o minik eller babasıyla bir olup sana kendince en güzel hediyeyi verdiğinde annelik daha bir anlam kazanacak senin için. bir dahaki anneler gününde üç kuşak kızlar birarada olursunuz inşallah canım...

    YanıtlaSil
  6. seninde anneler günün kutlu olsun...ossun gelince kutlarız ne yani bir güncük mü anneler günü.

    YanıtlaSil
  7. İlk anneler günün kutlu olsun GeCe ablammmm :)

    YanıtlaSil
  8. ilk anneler gunun kutlu olsun. herseyin ilki ozeldir. ben de uzaklardayim kac yil oldu. ne mutlu ki cekirdek ailenle birlikte kutluyorsun. seneye diledigin gibi hep birlikte de kutlarsin insallah. Pasa'ya da katiliyorum, boyle gunler bana gore ticari amacli. ustteki resimse cok seker bu arada :) selamlar..

    YanıtlaSil
  9. Anneler günün kutlu olsun en yeni anne...(geç kaldım kusurumu bağışla)

    YanıtlaSil
  10. Ben de aynı his ve düşünceler içerisindeyim. Anlamış değilim tam olarak anne olduğumu ama dediğin gibi belkide anlatamıyorum, tarif edemiyorum...Cidden değişik duygular...En kısa zamanda annene kavuşman dileğiyle öpüyorum:)Geçmiş anneler günün mutlu olsun!

    YanıtlaSil