20 Haziran 2012 Çarşamba

# Helodünya # Helodünya Büyürken

Bize Biraz Müsade

Nihayet aylar süren bekleyişimiz sona erdi.

Kucaktan kucağa atlamaya,
Pasta börekler lüpletmeye
Ev yapımı limonataları hüpletmeye
gidiyoruz yarın Türkiye'ye.

Bize kolay bir yolculuk dileyin anacım. Yarın sabah buranın saatiyle 6 da başlayacak yolculuğumuz, tahminen Türkiye saatiyle 16 da bitecek. Bakalım nasıl geçecek.

Not: Kızım doğduğundan beri gecedesign@gmail.com mail hesabıma bakamadım. Doğrusu çok da üzerine düşmedim, çünkü baktığımda cevap veremedikçe daha da üzülüyorum. Bir süre daha bize izin verin. İnşallah gelince tüm işlerime (akademik ve tasarım) kaldığım yerden devam edeceğim.

2. Not: Cumartesiden beri hava 30 dereceyi geçti burda, yandık tutuştuk. Orası daha sıcaktır napıcaz o sıcaklarda bakalım :/

14 yorum:

  1. Çok sevindim, bolca şımarın, çokça eğlenin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. İyi yolculuklar.İyi gezmeler.Çanakkale feci sıcak ve rüzgarlı.İstanbulda farklı değildir.Ama olsun sevdiklerinizle görüşeceksiniz ya..Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Harikaaaaa bir haber... Dila prensesin kırmızı halısını kendi ellerime sermek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Gozunuz aydin.Biraz kiskanmakla beraber cok sevindim adiniza :) Iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  5. coook seviniyorum abla senin ve ailenin adina, nihayet koklayabilcekler yavrunuuu :) iyi yolculuklar. dert etme cok zor olmuyor bebekle yolculuk yapmak. Sadece ucak kalkerken ve inerken ya emzik ver ya da emzir, o onemli. Ben tecrubeliyim :)

    YanıtlaSil
  6. oh oh dila sultan geliyor:D:D:D

    YanıtlaSil
  7. İyi yolculuklar, keyifli bir tatil dilerim:)

    YanıtlaSil
  8. hayırlı yolculuklar dilerim,bol bol yiyin için eğlenin,mutluluk depolayın:)

    YanıtlaSil
  9. Iyi yolculuklar ve keyifli tatiller diliyorum, umarim sicaklardan fazla bunalmayacaginiz güzel havalar olur...
    Bu arada senin kücük hanim büyümüs bayagi ben görmeyeli, maasallah ona :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. haydi gözünüz aydın , çok sevindim,kolaylıkla hayırlısıyla gidin gelin ,iyi tatiller,doya doya hasret gider
    sevgiler
    Dila kuzusunu öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. süper bir haber bu.. sevdiklerinle beraber olmanın tadını çıkar.. herşey tıkırında gitsin inşallah..

    YanıtlaSil
  12. Resmen agladim okuyunca bunu coktan hak ettiniz bol bol gezin ana kiz artik:)

    YanıtlaSil
  13. Masallah tabarekeallah. Bu ne tatlilik. Ogluma alayim mi seni ;))

    YanıtlaSil
  14. Paylaşımlarınız işimizi gördü ve sık sık bloğunuzu takip etmeye başladık.Asp tasarim firması olarak paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil