12 Nisan 2013 Cuma

# bir yastıkta # düğün hikayesi magazin

Düğün Hikayesi Magazin: Evliliğin Başucu Kitabı

Twitter ve Bir Yastıkta'dan paylaşmıştım ama buradan paylaşmayı unuttum bu haberi.

Blog arkadaşlığımız epey eskilere dayanan ve hatta görüşme şansı yakaladığım fotoğrafçı arkadaşım Ayça, harika bir hizmet başlattı: Düğün Hikayesi Magazin. Zaten kendisi Düğün Hikayesi ismini tescil ettirmiş, Türkiye'de düğün hikayesi fotoğrafçılığını ilk başlatan isimlerden biridir. Birkaç ay önce bana yılda dört kere çıkacak ve ücretsiz dağıtılacak olan böyle bir dergiden bahsettiğinde ve yazar olmamı istediğinde sevinçten havalara uçtum.


Bir ay önce derginin 1. sayısı çıktı ve dağıtıldı. Malesef yurt dışında olduğumdan dergiyi elime alamadım ama online olarak okudum. Ayça bir de bu dergideki yazıların toplandığı bir site açtı. Bu siteden de yazılar okunabilir ama görseller sadece dergide yer alıyor. Benim yazım da burada, ilk yazıda röportaj yaptık. Biraz önce ikinci yazımı da gönderdim, diğer yazılarda gelinler için öneriler paylaşacağım.

Bu projede gönüllü olmak beni gerçekten çok heyecanlandırıyor. Hele ortaya çıkan sonuç uluslararası standarttaki degilerle yarışabilecek bir düzeyde olunca, bu çalışmada yer alan herkes gibi gurur duyuyorum.  Ayça'nın ve Düğün Hikayesi Magazin ekibinin ellerine sağlık diyorum.

2 yorum:

  1. Merhabalar
    Blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum, benimde düğün kına gecesi tasarım ürünleri satışı yapan bir e ticaret sitem var, derginizde gerek röportaj gerekse de fikir verme amaçlı bende bulunmak isterim. Sitemiz pembepapyon.com incelemenizi isterim.bana info@ pembepapyon.com dan ulaşabilirsiniz, görüşmek üzere sevgiler Seda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda pek soz sahibi değilim ayçaile reklam konusunda irtibata geçebilirsiniz

      Sil