4 Şubat 2014 Salı

# Gece's Blogger Templates

Biten Temalar Ocak 2014

 Aralık ve Ocak aylarının çoğu tatil nedeniyle kaynayınca, tatile gitmeden önce ve geldikten sonra yaptıklarımla bu dönemi kapattım. Şubat ayı için son sürat çalışmaya devam ediyorum. Temaları yaparken genelde blog sahibinin taleplerine sadık kalıyorum. Görüldüğü üzere artık genelde sade tasarımlar tercih ediliyor. Doğrusu ben de aşırı cicili bicili temalardan sıkıldım, minimalist görünümlere eğilim göstermeye başladım.


Ananda'nın blogu benim ilk çalışmalarımdan biriydi. Yıllarca kullandı ama artık wordpresse geçip kendi hostingini kullanmaya karar verdi. Şahane fotoğraflarını daha büyük koyacağı beyaz bir sayfa istiyordu ve çok sevdiği cupcakelerin de bolca yer almasını istedi. Yeni blogu bu adreste yayında http://apinchoflove.net/


İnternette Helo ile yakın zamanlarda doğan bir grup sanal çocuğum var. Onların gelişimlerini, neler yaptıklarını da kızım kadar merak ediyor ve takip ediyorum. Bunlardan biri olan bizim küçük budhamız Demir. Annesi ile aylarca yazıştık. Bir türlü nasıl olması gerektiğine karar veremiyorduk. Sade bir tema istediği kesindi ama headerda ne yer almalı, ilüstrasyon mu, fotoğraf mı? Onlarca denemeden sonra birden bire şu anki logoyu esinlendim. Ve annesi de beğendi. Bazen böyle oluyor, tam o anın gelmesi diye birşey var. Benim favori temalarım arasına girdi. Sidebarı da biraz farklı düzenledim. Buradan okuyabilirsiniz


Miss Çilek'i bilir misiniz? Ben blog okumaya ilk başladığım yıllarda okuyordum, sonra kaybetmişim :( Tema için haberleştiğimizde yeniden bulduğuma çok sevindim, şimdi asla unutmam zira tam da bana lazım olan şeyler var bu blogda. Sade bir sayfa tasarladık, biraz daha derli toplu ve ferah görünmesini sağladım. Bu blogu takip etmenizi öneririm yakında önemli çalışmaları ile daha aktif olacak çünkü.


Tatlı Ev adıyla yayın yapan pasta-kurabiye blogu, ürün yelpazesini genişletince, daha fonksiyonel bir temaya ihtiyaç duymuş ve benimle iletişime geçmişti. Çok şık ürünleri ön plana çıkaran çok şık bir tema düzenledik. Bu temanın altyapısı wordpress kaynaklı idi ve ne yazık ki bloggera dönüştürülmüş wordpress temaları feci şekilde hatalar içeriyor. Yeniden düzgün çalışır hale getirirken öyle çok uğraştım ki, bu güne kadar en çok emek verdiğim site olmaya hak kazandı :) Neyse ki sonuç harika oldu ve ben bir çok yeni şey öğrendim sayesinde. Buradan bakabilirsiniz.


Yine ilk göz ağrılarımdan olan Zeytin Ağacı'nın dar olan şablon yapısını genişletip ferah bir hale gelmesini sağladım. Tabi genişletmek sadece kodlardaki sayıları büyütmek anlamına gelmiyor, görseller de etkileniyor. Bir çok görsel yeniden elden geçti ve yeni görünümüne kavuştu.

Bir ay sonra tema yazısında görüşmek üzere..

5 yorum:

  1. Hepsi de çok hoş olmuş, eline sağlık canım, ben de bir yenilik yapsam mı acaba ?

    YanıtlaSil
  2. Çok çok güzeller,emeğinize sağlık.
    Sevgilerr...

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık canım hepsi ço güzel ama demir mucizem favorim Bir gün işallah bu yazıların içinde kendiminkini de göreyim :)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlılk canım.. şahane hepsi..

    YanıtlaSil