29 Ocak 2017 Pazar

# dekor # fikir

Katlı Servis Tepsilerinin Farklı Kullanımları

Mutfağımda dönem dönem saksı içinde fesleğen nane gibi otlar oluyor ama ben onlara hala yer bulamadım. Hem dekoratif olsun istiyorum hem de kolay ulaşılabilir (şimdi yüksek bir yere koyuyorum ve yemek yaparken unutuyorum kullanmayı). İşte bunun için fikir ararken aşağıdaki ilk fotoğrafı gördüm çok sevdim. Sonra diğerlerini de görünce bir ilham geldi ki sormayın gitsin :))


Meyvelerin de konması fikri çok güzel, hem çocuklar da kolayca alabilir. 


Yine bitkilerce kavanozlarla süslenmiş aşağıdaki ama bence burda fincanlar anlamsız olmuş.



Bu tamamen dekoratif olmuş hoş görünüyor.

İşte buna da bayıldım, tematik servis seti gibi.
 



 

 

 

 


 

 

 
 

1 yorum:

  1. Ben bu servislerin kendisine bayıldım! Var mı ki buralarda bunlardan?
    Her türlü konsept yapılır bunlarla, çok pratik ve şık :)

    YanıtlaSil